ZorgPortaal.nl
Masterclass Klantgericht zorgmerk (Happy Customer in de zorg)

Omschrijving:

Deze masterclass stimuleert om anders te leren denken door vanuit nieuwe inzichten te handelen. Anders denken betekent anders doen. Denk niet uitsluitend in termen van procesoptimalisatie, streefcijfers en kosten, maar denk vanuit kwaliteit en oprechte aandacht. Wat doet jouw cliënt of patiënt met hun klantervaring bij jouw organisatie? Het draait om ‘oprechte interesse’, ‘relaties bouwen’, ‘verleiding’, ‘communicatie’ en ‘dialoog’. Stel jezelf niet de vraag of de klant een relatie met jouw organisatie wil hebben. Draai het om: wil mijn bedrijf of instelling eigenlijk wel een relatie met mijn klanten? Zo ja, wat is er voor nodig om van een cliënt of patiënt een fan te maken? En wat betekent dat voor mijn eigen medewerkers? Is het streven naar geluk op de werkvloer en bij klanten klef gezwets, of is het gewoon een kwestie van aandacht geven op het juiste moment met de juiste middelen en met het juiste verhaal?



Dit is een masterclass van de Zorgmarketing Academie, een initiatief van het Zorgmarketingplatform. Met masterclasses op het gebied van strategie, marketing en organisatie. Kijk voor meer informatie op www.zorgmarketingacademie.nl.


Maak uw keuze    
Aanvullende informatie
Soort opleiding: Dagopleiding
Big verplicht: Nee, BIG registratie is niet verplicht
Branches:
  • » Ziekenhuis
  • » Verpleeghuis / verzorgingshuis
  • » GGZ
  • » Thuiszorg
  • » In opleiding
  • » Anders
Aandachtsgebieden:
  • » Zorgonderwijs
  • » Management en beleid
  • » Anders
Doelgroepen:
  • » Journalistiek/communicatie
  • » Onderwijs en wetenschap
  • » Beleidsmaker/management
  • » Artsen en medici
  • » Anders
Regio's:
  • » Belgie
  • » Zuid-Holland
  • » Noord-Holland
  • » Utrecht
  • » Groningen
  • » Friesland
  • » Drenthe
  • » Overijssel
  • » Flevoland
  • » Zeeland
  • » Noord-Brabant
  • » Limburg
  • » Gelderland
  • » Nederland