ZorgPortaal.nl
Masterclass Klantenservice en CRM in de zorg: Verbeter de instroom en doorstroom van klanten met CRM (B2C)

Omschrijving:

In deze masterclass staan de instroom en doorstroom van klanten en de werking van de frontoffice centraal. U leert via welke stappen u de instroom en doorstroom van klanten kunt optimaliseren. U leert hoe u de frontoffice kunt versterken en klantrelatiemanagement (CRM) kunt toepassen voor het beheren van relaties met potentiele klanten, zorgvragers en verwijzers. U gaat zelf aan de slag met een stappenplan om dit te bereiken. Tijdens de masterclass ontvangt u hiervoor het gereedschap. Ook is er veel ruimte om te leren van de ervaringen van andere deelnemers.



Dit is een masterclass van de Zorgmarketing Academie, een initiatief van het Zorgmarketingplatform. Met masterclasses op het gebied van strategie, marketing en organisatie. Kijk voor meer informatie op www.zorgmarketingacademie.nl.


Maak uw keuze    
Aanvullende informatie
Soort opleiding: Dagopleiding
Big verplicht: Nee, BIG registratie is niet verplicht
Branches:
  • » Ziekenhuis
  • » Verpleeghuis / verzorgingshuis
  • » GGZ
  • » Thuiszorg
  • » In opleiding
  • » Anders
Aandachtsgebieden:
  • » Zorgonderwijs
  • » Management en beleid
  • » Anders
Doelgroepen:
  • » Anders
  • » Journalistiek/communicatie
  • » Onderwijs en wetenschap
  • » Beleidsmaker/management
  • » Artsen en medici
Regio's:
  • » Belgie
  • » Zuid-Holland
  • » Noord-Holland
  • » Utrecht
  • » Groningen
  • » Friesland
  • » Drenthe
  • » Overijssel
  • » Flevoland
  • » Zeeland
  • » Noord-Brabant
  • » Limburg
  • » Gelderland
  • » Nederland