ZorgPortaal.nl
Masterclass Ontwerp de optimale klantbeleving (customer experience, customer journey)!

Omschrijving:

Een goede klantbeleving (customer experience) wordt steeds belangrijker in het gevecht om de zorgklant. Steeds vaker worden klantpersona’s en klantreisanalyses als verbeterinstrument ingezet. In deze masterclass leert u hoe u de klantbeleving kunt verbeteren met behulp van klantpersona’s en klantreizen (customer journey’s). U krijgt inzicht in de belangrijkste bouwstenen van een goede klantcontactstrategie en de manier waarop u met succes klantpersona’s en klantreizen kunt opstellen, analyseren, verbeteren en toepassen. Belangrijke succes- en faalfactoren passeren de revue, evenals vele tips en trucs. 



Dit is een masterclass van de Zorgmarketing Academie, een initiatief van het Zorgmarketingplatform. Met masterclasses op het gebied van strategie, marketing en organisatie. Kijk voor meer informatie op www.zorgmarketingacademie.nl.


Maak uw keuze    
Aanvullende informatie
Soort opleiding: Dagopleiding
Big verplicht: Nee, BIG registratie is niet verplicht
Branches:
  • » Ziekenhuis
  • » Verpleeghuis / verzorgingshuis
  • » GGZ
  • » Thuiszorg
  • » In opleiding
  • » Anders
Aandachtsgebieden:
  • » Zorgonderwijs
  • » Management en beleid
  • » Anders
Doelgroepen:
  • » Journalistiek/communicatie
  • » Onderwijs en wetenschap
  • » Beleidsmaker/management
  • » Artsen en medici
  • » Anders
Regio's:
  • » Belgie
  • » Zuid-Holland
  • » Noord-Holland
  • » Utrecht
  • » Groningen
  • » Friesland
  • » Drenthe
  • » Overijssel
  • » Flevoland
  • » Zeeland
  • » Noord-Brabant
  • » Limburg
  • » Gelderland
  • » Nederland